Vytvoření Corporate identity (Jednotný vizuální styl)

CORPORATE IDENTITY

Vytvoření jednotného vizuálního stylu

Jednotný vizuální styl zdůrazňuje image každé společnosti, zdůrazňije individualituodlišuje ji od konkurence. Základní prvky jednotné corporate identity vychází z grafického motivu, na kterém bude postaven vizuální styl. Tento motiv se bude postupně promítat do všech částí firemní komunikace (tiskoviny, web, označení, atd.).

Hlavním účelem corporate identity je upoutat a podprahově působit na cílovou skupinu, zejména na koncového uživatele a obchodní partnery.

Mám zájem o podobné řešení
Potřebujete více informací ?
739 913 656


Můžete nám také napsat vzkaz.

Nová firemní CORPORATE IDENTITY


„Corporate identity“ se dá do češtiny přeložit jako „jednotná tvář firmy“. Pod tento pojem se však vejde celá řada věcí (od názvu společnosti, firemního loga a firemní barevnosti k výběru písma (font), stylu (layoutu) tiskopisů a webových prezentací, a končí se u polepů firemních vozidel, reklamních předmětů )

Corporate Identity je soubor mnoha prvků definující firemní grafiku, případně orientační systém a design výrobků. Každá společnost má svou CI přesně definovanou. Od názvu, pokračuje se přes logo a firemní barevnost k výběru písma (font), stylu (layoutu) tiskopisů a webových prezentací, a končí se u polepů firemních vozidel, reklamních předmětů atd.

tvorba loga a corporate identity
Poptávka Kontakty Kontakty