Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga
Grafické návrhy nového loga

Grafické návrhy nového loga

Ukázka prezentace grafických návrhů nového loga, které zasíláme zákazníkům v prvním kole k výběru. Před realizací je společně s klientem dohodnut koncept - grafický styl, jak nové logo má působit na cílovou skupinu a jaký účel má splňovat.

Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduchou subtilní typografií. Předání probíhá po dokončení a odsouhlasení finálního návrhu včetně logo manuálu a nového designu firemních tiskovin.

Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 

Reference

Související projekty