Logo pro TV pořad
Logo pro TV pořad

Logo pro TV pořad

Cílem projektu bylo vytvoření nového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.
 

Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 Vítr skoro nefouká a tak by se na první pohled mohlo zdát, že se balónky snad vůbec nepohybují. Jenom tak klidně levitují ve vzduchu. Jelikož slunce jasně září a na obloze byste od východu k západu hledali mráček marně, balónky působí jako jakási fata morgána uprostřed pouště. Zkrátka široko daleko nikde nic, jen zelenkavá tráva, jasně modrá obloha a tři křiklavě barevné pouťové balónky, které se téměř nepozorovatelně pohupují ani ne moc vysoko, ani moc nízko nad zemí.

Reference

Související projekty