Moderní logo energetické společnosti

Moderní logo energetické společnosti

Cílem projektu bylo vytvoření nového loga včetně zpracování jednotného vizuálního stylu (corporate identity). Výstupem této části je nové logo tvořené moderním symbolem a jednoduché typografie včetně logo manuálu a nového design veškerých firemních tiskovin a předmětů.
 

Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

 

Reference

Související projekty