Návrh modní značky
Návrh modní značky
Návrh modní značky

Návrh modní značky

Zadáním projektu bylo vytvoření nové módní značky, která si zakládá na jedinečnosti a na skvělých příjemných materiálech. Nachází inspiraci v městském životním stylu, street módě, avantgardní hudbě a v pouličním umění. Dodává osobnosti originalitu s novými módními trendy. Cílem projektu bylo vytvoření nového loga 
 

Při návrhu loga se grafici soustředili na cílovou skupinu, pro kterou je výsledné logo určeno.

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.

Reference

Související projekty