Služby grafického studia

Tvorba loga

Vytvoříme vám originální a moderní logo

 

více

Redesign loga

Oživíme a modernizujeme vaši značku

 

více

Firemní styl

Definujeme a sjednotíme firemní tiskoviny

 

více

Grafika webu

Umíme toho mnohem víc a jistě to oceníte

 

více
 

Jak probíhá spolupráce?

Poptávka

vyplňte prosím důležité kontaktní informace

Komunikace

připravíme cenovou nabídku dle zadání

Realizace

náš tým připraví grafické návrhy k prezentaci

Předání

předáme Vám projekt s kompletní dokumentací :)

Co o nás říkají zákazníci

Lukáš Luka

Předseda Asociace sportovních trenérů České republiky

"Brainwave pro nás vytvořili nové logo včetně tiskovin. Mohu vřele doporučit! "

Olga Nová

Majitelka a jednatelka ACTIbio s.r.o.

„Spolupracujeme již delší dobu a vždy bezproblémově. Od samotného návrhu až ke kompletnímu zrealizování nám vždy byly poskytnuty profesionální služby.“

Petr Doležal

Jednatel společnosti Solarium OK

„Na konkrétní požadavek profesionální reakce, rychlé a kvalitní zpracování včetně dobrých rad. Naše společnost považuje Brainwave za dobrého partnera na cestě k úspěchu.“

Proč spolupracovat s námi

50

Uspořeného času

Díky našemu firemnímu intranetu máte neustálý přehled o zakázce 

82

Zákazníků se vrací

Po dokončení prvotního projektu se na nás zákazníci dále obracejí s dalšími projekty

120

Energie

Tolik energie vkládáme do každého projektu :)

100

Záloha a technická podpora

Garantujeme zálohu všech realizovaných projektů včetně technické podpory tiskové a výrobní produkce

321

Nadšení a vize

Jsme na začátku velkých snů, ale i uprostřed velkého dobrodružství jménem značka

12

Designérů a grafiků v týmu

135

Vytvořených logotypů

75

Definovaných manuálů corporate identity

4000

Odpracovaných hodin za poslední měsíc

Při návrhu loga se vždy soustředíme na cílovou skupinu, pro kterou je logo určeno.

Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury, tak aby bylo zajištěno konzistentní používání produktového i firemního loga.

Správné používání značky a vizuálního stylu zaručuje jednotnou prezentaci ve všech oblastech podnikání a je velice důležitou součástí vytváření profesionální image, která pak působí na klienty i zaměstnance uceleně, stabilně a důvěryhodně.